Експерт з безпеки готелів, генеральний директор і засновник Maiden Voyage Керолін Пірсон розповіла про небезпечну помилку, яку гості готелів допускають за сніданком типу “шведський стіл”.
“Я ніколи не залишаю свою сумку за столом для сніданку”, – розповіла експерт Sun Online Travel.
Вона пояснила, що гості готелів часто залишають свої сумки на стільці, намагаючись зарезервувати столик, а після цього відправляються наповнювати свої тарілки їжею. І хоча “бронювання” найкращого місця в їдальні може здаватися гарною ідеєю, насправді це може зробити гостя мішенню для злодіїв.
Якщо гість все ж хоче зайняти заздалегідь столик, експерт рекомендувала залишати на ньому замість сумки якийсь предмет одягу.
Також Пірсон дала ще кілька порад, як забезпечити свою безпеку в готелі.
Серед іншого, вона закликала відпочиваючих і персонал готелів не вимовляти вголос номер кімнати гостя, перебуваючи на стійці реєстрації. Незважаючи на те, що персонал готелю в цьому випадку має найкращі наміри, розголошувати особисту інформацію у фойє готелю може бути небезпечно. Натомість гостям слід попросити записати його – це не дозволить іншим гостям знати, де ви спите.
Щоб забезпечити безпеку своєї кімнати вночі, Керолін завжди бере з собою в подорож дверний стопор вартістю 1 фунт: “Я завжди подорожую з дверним глушником, тому що є готелі, які мені дуже подобаються, але в них немає додаткового замку”.
У свою чергу колишня стюардеса на Mumsnet пояснила, чому гостям слід користуватися ланцюжком на дверях готелів, коли вони сплять, приймають душ і одягаються.
“Готелі нерідко випадково бронюють номер двічі. Я багато разів прокидався від того, що хтось відкривав мої двері електронним ключем, запрограмованим для моєї кімнати”, – заявила вона.