У п’ятницю, 20 грудня, західна преса пише про фанатів серіалу “Чорнобиль”, що руйнують зону відчуження, та руйнівний святковий алкоголь.
Токсичні фанати серіалу “Чорнобиль”
Після виходу серіалу “Чорнобиль” кількість туристів у зоні відчуження значно зросла, пише Guardian.
Якщо в жовтні минулого року тут за місяць приїхало близько 9 тисяч туристів, то в жовтні цього року їх було вже 17 тисяч.
“Ситуація жахлива”, – цитує видання Сергія Іванчука, власника туристичної компанії “Соло Іст”, що багато років возить відвідувачів до зони відчуження. Він відмовляється змінювати свої тури відповідно до телеверсії і обурений планами президента Зеленського зробити із Чорнобильської зони “туристичний рай”.
Результат масового туризму – зростання вандалізму, пише видання.
У багатьох місцях можна побачити графіті у вигляді пеніса, на радіолокаційну антену “Дуга” вішають “замки кохання”, а туркомпанії в гонитві за заробітком наробили позбавлених смаку сувенірів – від магнітиків до футболок.
“Ніхто б не додумався робити магнітики з газовими камерами і продавати їх на в’їзді в Освенцим”, – каже Іванчук.
Обурені напливом туристів і сталкери, які нелегально ходять до зони відчуження. Між ними та туристичними гідами, які возять в зону любителів селфі, виник конфлікт, пише Guardian.
Найгірше за все – це неповага до місця катастрофи, вважає видання.